Nieuw! E&L AKM (Gen.2) te koop

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! E&L AKM (Gen.2) te koop

Bericht door hans »

Hierbij zet ik, met pijn in mijn hart, mijn E&L AKM (gen.2) (nieuwste versie) te koop, dit ivm mijn hele groep het M4 platform gebruikt en ik hier ook naar ga overstappen. De replica werkt perfect en is altijd netjes met een vet doekje afgegaan na elke speeldag, maar zelfs dan is er op sommige plekker zeer lichte oppervlakte roest te vinden, ook zijn er een paar kleine deukjes in het hout te vinden, wat naar mijn mening een Kalasjnikov alleen maar karakter geeft. De replica zelf heeft 0 mankementen. Out of the box schoot hij rond de 400FPS dus is er een nieuwe veer ingezet waardoor hij nu keurig 1J schiet. Hij schiet perfect en zeer recht en de range is ook dik in orde voor een stock replica. E&L staat bekend om zijn 1:1 replica’s, en van alle AK’s die ik in het veld ben tegen gekomen, springt deze er toch echt tussenuit, werkelijk niet van het echt te onderscheiden. Komt met: 4 E&L midcaps Originele doos en certificaat van echtheid Real steel onderhoudspakketje die in de stock past, en real steel olieflesje (bij verzending zijn de kosten voor de koper)

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... 2-te-koop/
Plaats reactie