Nieuw! Tippmann M4 HPA Systeem (Volledige Set) DMR Setting

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! Tippmann M4 HPA Systeem (Volledige Set) DMR Setting

Bericht door hans »

Wegens het beëindigen van mijn hobby. Bied ik aan een Complete Pakket voor Gevorderden. Graag bij aankoop aantoning van lidmaatschap (NABV) Recent dus kom niet met en Verlopen Pas aan, dit word geweigerd. ———————————————————————————————————————- Waarschuwing: Dit is GEEN SPEELGOED. ———————————————————————————————————————- Deze Set bevat. ———————————————————————————————————————- Replica: * Tippmann M4 Carbine Setting op DMR 450 FPS afgesteld alle stock onderdelen en upgrade modificaties er bij, is nog in Den Haag bij de Tippmann Store verder geuprade maar wegens inactiviteit verkoop ik men Schatje is na de upgrade in de was gezet en opgeslagen maar ook niet meer mee geschoten, alleen op testbaan buiten de store. Ik zelf heb hem alleen gestald. * Tippmann Hpa Tank met Airhose & Pressure Valve Release + passende Tas er bij. ———————————————————————————————————————- Tactical Black uniform: * Broek maat 32/32 (Zwart) * Trui maat 52 (Zwart) ———————————————————————————————————————- Optics: * Stock Flip-Up iron sights front and rear. * Swiss Arms Quick attachment Compact Scope bij (1.5-5×32) met sunshade quick zero adjustment, Green&Red illuminated Mil-Dot Reticle 5 intensity lvl’s. * Swiss Arms Quick attachment Holo Sight me quick zero adjustment, Green&Red illuminated Open-Dot. ———————————————————————————————————————- Tactical Belt: * Uncle Mike’s Sidekick Competitie Belt maat L. * Hybrid Ghost holster hard dropcase voor het snelle trekken van je pistool is ook alleen voor de Tanfoglio. (niet voor en andere pistol soort geschikt.) ———————————————————————————————————————- Tactical Vest: * Tactical Vest Black: waar in alle pouches en midmag zit 4x + Safety Pouch aan de belt van de vest voor als je geraakt bent kan je hem over de monding van je replica binden, fell oranje dus werkt als en Safety Vest alleen handiger en compacter + Logo van onze Northern Reapers Squad. ———————————————————————————————————————- Target Practice Support: * Swiss Arms Metalen Target Support ook geschikt voor diabolo’s en andere luchtbuks soorten + iets over 70 targets bij kan ook meer als 100 zijn weet ik zo niet maar genoeg kaarten om en trigger vinger te crieeren als je hem nog niet hebt. ———————————————————————————————————————- Echter er zit nog veel meer bij teveel om op te noemen. De prijs is vast. En het liefst alles in 1 verkopen. Ik heb echt en Shit Load aan foto’s gemaakt maar kan ze op een of andere manier niet presenteren omdat, als ik wil uploaden plaats de site hem er niet bij men excuss voor dit ongemak ik zou zeggen al u meer vragen hebt bel dan gerust even. (Bezichtigen is mogelijk op afspraak.) ———————————————————————————————————————- Foto album Link: (Link Kopieren, Plakken in Adressbalk en hit F5 voor Refresh van de Page) https://photos.google.com/search/_p0xdd ... -Dordrecht ———————————————————————————————————————- Telefoonnummer: 0625330890 E-mail: ktsassorwjgsmit@hotmail.com

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... mr-setting
Plaats reactie