Nieuw! Volledige snipper set Well MB-01 Maple Leaf upgraded met flat hop door Reliku Customs I TM m&p9 I Colt 1911 anniv

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! Volledige snipper set Well MB-01 Maple Leaf upgraded met flat hop door Reliku Customs I TM m&p9 I Colt 1911 anniv

Bericht door hans »

Omdat ik geen tijd meer heb voor de hobby doe ik mijn volledige airsoft set in de verkoop. In deze advertenties al mijn replica’s en bijbehorende accessoires. In de foto’s zichtbaar (met vraagprijs):
Well MB-01 met maple leaf upgrades en flathop door reliku customs. (€200) Tokyo Marui M&P9 met 3 lekke magazijnen en bijbehorend cytac holster. (€150) Colt 1911 anniversary edition met 1 lek magazijn en bijbehorend cytac holster (€100) KJW KP-06 met 3 magazijnen, waarvan 1 lek. (€80) 8 fields tactical harnas met 2 pistol pouches, 2 mag pouches, 1 universal pouch , molle adapter voor cytac holsters. (€20) Rifle carry bag groot genoeg voor de sniper. Deze verkoop ik alleen in combinatie met de sniper. (€20) Pistol case, groot genoeg voor 2 (normale) pistols. (€10) De hele set €500,- Een aantal bussen green gas en bb’s. Deze zijn gratis mee te nemen bij aanschaf van de hele set. Alles is apart verkrijgbaar met uitzondering van de tas en sniper. Mensen die interesse tonen in de hele set hebben voorrang. Graag bieden naar waarde. Mocht je ook geïnteresseerd zijn in mijn gear zoals kleding en bescherming kijk dan ook naar mijn andere advertentie.

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... -kjw-kp-06
Plaats reactie