Nieuw! Mooie uitgebouwde MP5K PDW, met Gate Titan advanced, verschillende stocks, magazijnen en meer

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! Mooie uitgebouwde MP5K PDW, met Gate Titan advanced, verschillende stocks, magazijnen en meer

Bericht door hans »

Goedemiddag Airsofters, Wegens het uitdunnen van mijn verzameling komt er weer een van mijn replica’s beschikbaar. Het gaat om een mooie volle MP5, met veel extra’s. We beginnen met de buitenkant:
Hij komt met 2 verschillende stocks en een buttplate. Met de PDW stock en de buttplate zal de batterij in de replica geplaatst moeten worden. Er is dan voldoende ruimte voor de meegeleverde 1200 mah 7,4v stick lipo. Voor mij persoonlijk is dit voldoende om een hele dag mee te spelen. Mocht je hier niet genoeg aan denken te hebben, is een extra batterij natuurlijk bespreekbaar. In de dichte full MP5 stock is voldoende ruimte voor een nog veel grotere batterij, dus ook bijvoorbeeld een dikke 11.1 Lipo. Alles in deze mp5 is hier op gebouwd, dus kan je ook die zonder zorgen gebruiken. Eventueel is er tegen meerprijs een grote 11.1v batterij bij te leveren mits gewenst. Aan de binnenkant wordt deze replica pas echt leuk. Voor de afstand en precisie is er een Madbull 6.03 tightbore geplaatst, met een Prometheus Purple bucking (uiteraard geflathopped), vervolgens een O ring nozzle naar de gearbox. Je verwacht het misschien niet, maar deze replica schiet dus even ver als een full lenght M4 o.i.d. In de gearbox zitten SHS 13:1 gears met een passende SHS 14 teeth steel rack piston en ook een SHS High Torque motor. Deze zijn pas gecontroleerd en hebben nog geen zichtbare schade/slijtage. Dit alles wordt aangestuurd door een Gate Titan V3 Advanced. Deze is te koppelen aan je telefoon of PC. Hier kan je de triggerpull, rate of fire, vuurmodi en nog veel meer aanpassen. Op dit moment speel ik met Safe – Semi – Binary, maar het is met een paar klikken mogelijk om te switchen naar full auto, verschillende hoeveelheden burst et cetera. Het hele doosje met alle kabels zit er bij. De replica komt met 6 midcaps van 120 rounds, 1 midcap van ~70 rounds en 2 highcaps. De supressors en de glock en de sights op de foto zijn om een beeld te geven hoe divers deze replica is. De rail mount en de flashider zitten er wel bij. Om het geheel compleet te maken heb ik een lijstje met spullen en de door mij betaalde aanschafwaardes. Doe er mee wat je wilt.
Kan je sommige onderdelen nu goedkoper krijgen? Dat zou zomaar kunnen. Ik heb deze replica 1,5 jaar geleden volledig gebouwd en dus aangeschaft en helaas heeft hij door de pandemie hier al een jaar weinig uit kunnen voeren. Zie dit dan dan ook als extra informatie.
Voor zo ver ik kon zien is er weinig veranderd of zijn onderdelen zelfs een paar euro duurder geworden. Nieuwprijzen hoef ik er zeker niet voor te hebben, maar houd het bieden wel netjes.

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... en-en-meer
Plaats reactie