Nieuw! AKS74-u Te koop/ Te ruil

Gebruikersavatar
hans
Site Admin
Berichten: 1965
Lid geworden op: di feb 04, 2020 1:21 pm

Nieuw! AKS74-u Te koop/ Te ruil

Bericht door hans »

Beste, Deze Cyma AK was een leuke aanwinst voor mijn verzameling. Hij is volledig van metaal en heeft hier en daar wat gebruikssporen wat karakter geeft. De AK schiet gemiddeld rond de 360 FPS met 0.2g BB’s ~ 1.20 J, wat getest is met een UFC PRO-chronograph. Hij is 2 dagen terug uit elkaar gehaald, (al het goedkope en overvloedige vet verwijderd) en helemaal nagelopen. Wat krijg je? – De replica – 1x midcap magazijn – Indien gewenst ook de accu (niet zeker of deze nog 100% is) Ze heeft een paar kleine aandachtspunten; – Semi-auto werkt niet altijd, vermoedelijk iets met de cut-off lever – Het vizier is ooit afgebroken, maar gerepareerd Het is een leuke reserve replica waar nog iets aan gedaan kan worden (e.v.t. voor introducee). Ik sta open voor biedingen en ruilvoorstellen (Momenteel ben ik opzoek naar side arms, GBB, andere voorstellen zijn welkom). De replica kan opgehaald worden in Lommel, net over de grens in België (onder Eindhoven) of verzonden worden. Indien je vragen hebt of extra foto’s wenst, stuur me via whatsapp (+32 496 79 35 79) een bericht. Ik ontvang geen notificatie van berichten en reacties op deze advertentie!

Bron: https://www.airsoftmarkt.nl/advertentie ... p-te-ruil/
Plaats reactie